Nhằm mục đích phục vụ tốt hơn các bạn độc giả khắp nơi trong cả nước, VLTV Admin Team quyết định mở đợt tuyển nhân sự để cải thiện chất lượng nội dung và nâng cao số lượng các bài viết.

Thông báo chính thức về việc tuyển thành viên VLTV Admin team. Các thành viên được tuyển trong lần này sẽ hoạt động ở lĩnh vực quan sát thiên văn.

For more information or for donating, please feel free to contact with us:

The leader of VLTV Admin Team:

• Mr. Hien PHAN, MSc
  • Space and Aeronautics Laboratory, Department of Space and Aeronautics, University of Science and Technology of Hanoi (USTH)
  • Room 612, Building Training and Services, 18 Hoang Quoc Viet St., Cau Giay Dc., Hanoi, Vietnam

We are welcome any donation for the best space science activities in Vietnam!

Please read these Terms and Conditions ("Terms", "Terms and Conditions") carefully before using the vatlythienvan.com website (the "Service") operated by Vật Lý Thiên Văn ("us", "we", or "our"). By accessing or using the Service you agree to be bound by these Terms. If you disagree with any part of the terms then you may not access the Service.

VLTV is a non-profit website project for Vietnamese people who interested in astronomy, astrophysic, cosmology and space science. The VLTV project is included a website at http://vatlythienvan.com and a Facebook Fanpage named Vật Lý Thiên Văn. The website domain and hosting is donated by many Vietnamese people.

Vật lý Thiên văn - vatlythienvan.com

The aim of VLTV project is to connect young scientists, students who studying these fields and grouping into a team named VLTV Admin Team. They will inspire their passion to everyone by good articles, news and holding events. VLTV project is also a bridge connecting people together. With this purpose, we hope that this project will be a good friend for every Vietnamese people who love science.

Our slogan is: "Inspiring passions!". Let share your passion with people!

VLTV Admin Team.

This Privacy Policy governs the manner in which Vật Lý Thiên Văn collects, uses, maintains and discloses information collected from users (each, a "User") of the http://vatlythienvan.com website ("Site").

Chúng tôi ghi nhận mọi sự đóng góp ý kiến xây dựng, cũng như mọi sự ủng hộ của cộng đồng để tạo nên một nơi sinh hoạt năng động dành cho lĩnh vực khoa học này tại Việt Nam!

Cách đây đúng 2 năm, fanpage Vật Lý Thiên Văn ra đời và bắt đầu cuộc hành trình của mình.

VLTV là một dự án xây dựng website phi lợi nhuận phục vụ cộng đồng yêu thiên văn, vật lý thiên văn và công nghệ vũ trụ cả nước. Dự án VLTV bao gồm một trang web tại địa chỉ http://vatlythienvan.com và một facebook fanpage Vật Lý Thiên Văn.

Ngày 11/05/2014, Fanpage Vật Lý Thiên Văn chính thức được thành lập.Trải qua 1 năm hoạt động, đến nay VLTV đã đạt con số 8000 likes, minh chứng cho sự quan tâm và ủng hộ của đông đảo bạn yêu khoa học cả nước.